We schakelden begin dit jaar over naar een nieuw systeem voor facturatie en orderopvolging.
Als gevolg hiervan zal de Informatfactuur er anders uitzien dan voorheen.
Wat wijzigt er voor jou?
- Je ontvangt je factuur voortaan via mail.
Indien het e-mailadres waarnaar je factuur verstuurd werd niet correct is, dan volstaat het om een bericht te sturen naar info@informat.be met vermelding van je instellingsnummer(s) en het e-mailadres waarnaar de factuur in de toekomst digitaal verstuurd mag worden.
- Bij ieder order of vernieuwing van je licentie krijg je voortaan een orderbevestiging.
Deze geeft je een overzicht van wat je besteld hebt en/of welke digitale licentie er vernieuwd wordt. De factuur volgt ongeveer 24u na het versturen van de orderbevestiging.
- De orderbevestiging ontvang je voor producten die je zowel bij Informat als Plantyn (boeken) bestelt.
- Op de orderbevestiging staat ook een e-mailadres om je licentie te activeren.
Voor Informatlicenties is dit niet van toepassing. Dit mag je dus negeren.
- Het e-mailadres dat je voor digitale facturatie opgeeft, is voor zowel Informat- als Plantynproducten hetzelfde.
Het is niet mogelijk om aparte e-mailadressen op te geven.
- Per facturatieadres kan je twee e-mailadressen opgeven.
Als je twee adressen opgeeft worden alle facturen steeds naar beide adressen gestuurd. Het is niet mogelijk om een onderscheid te maken welke factuur er naar welk adres gestuurd mag worden.
- Indien je een eigen bestelbonnummer op de factuur wil ontvangen, dan is het noodzakelijk dat we deze op voorhand (= voor de vernieuwing van je licentie) ontvangen.
Wanneer je de factuur gekregen hebt, is het niet meer mogelijk om dit bestelbonnummer nog toe te voegen. Hou voortaan dus zeker bij wanneer je licentie vernieuwd wordt zodat je ons tijdig een bestelbon kan bezorgen.