In de leerlingenadministratie worden de verschillende facturatie-adressen ingegeven bij de leerlingen. Hierbij wordt een percentage aangegeven hoe de verdeling van de aanrekening moet gebeuren. Echter, er kan ook gekozen worden om per registratie aan te geven bij welk facturatie-adres de registratie moet worden gezet.
Hierbij zoek je in Registratie 2.0 via 'basisgegevens (tandwieltje rechts bovenaan) - personalia', de leerling op. Hiervoor kan de zoekbalk rechts bovenaan gebruikt worden om de leerling uit de lijst te filteren.
Bij het aanklikken van de leerling verschijnen de persoonsgegevens in verschillende tabbladen, om de registraties per facturatie-adres toe te kennen, vinkt u het vakje af bij 'Procentuele verdeling bij gesplitste rekening'. Bijgevolg zullen alle registraties, zowel via Registratie 2.0, via iAfwezigheden & Registraties en bij het inlezen van de scanner, toegewezen moeten worden aan een facturatie-adres.
Indien het vinkje aan staat, wordt de vraag bij de registratie niet gesteld om toe te wijzen aan één specifiek facturatie-adres, maar wordt de verdeling aangehouden die werd ingegeven bij de leerlingenadministratie.
Om deze ingegeven percentages bij de facturatie-adressen na te kijken, kies je voor het tabblad 'adressen'.
Artikelen in deze sectie
- Registratie 2.0: Bestanden importeren in Registratie 2.0
- Registratie 2.0: Registreren voor externen - leerlingen
- Registratie 2.0: Registreren voor externen - personeel
- Registratie 2.0: Registreren en aanrekenen voor personeel
- Registratie 2.0: Registreren versus Registreren voor periode
- Registratie 2.0: Registreren voor periode
- Registratie 2.0: Registraties toekennen bij gesplitste rekeningen
- Registratie 2.0: Problemen bij het ophalen van een eenheid uit Registratie 2.0
- Registratie 2.0: Registraties verwijderen uit Rekeningen 2.0
- Registratie 2.0: Registraties corrigeren of manueel toevoegen