Als je een zending naar het werkstation doorstuurt, krijg je altijd een terugzending. Die zendingen worden dan opgehaald en kunnen vervolgens geverifieerd worden.
Indien er bij de status van de zendingen 'Fout (afhalen)' staat, dan is er bij het binnentrekken van deze terugzending iets fout gelopen. De zending is wél goed doorgestuurd naar het werkstation.
Om deze terugzendingen opnieuw binnen te trekken, klik je bij Zendingen versturen en ontvangen op het tabblad 'Ontvangen' (1). Vervolgens haal je de zendingen opnieuw op (2) en zullen die verschijnen als een te verifiëren zending (3). Als ze niet verschijnen, vernieuw je best eens het scherm en filter je op status 'Te verifiëren', een minuutje na het ophalen.
Als dit gelukt is, zal ook de fout bij het afhalen van de zending verdwenen zijn.
Artikelen in deze sectie
- Afkortingen en codes in de hoofding van de Edison- (RL's) en PERS-documenten.
- Berichten in wachtrij zetten
- Fout bij afhalen zending - iPersoneel
- Foutieve zending van een RL-1 corrigeren.
- Handleiding en video: verzenden/ontvangen WebEDISON
- Historiek/overzicht Edison zendingen
- Meer dan drie RL 1's tegelijk in wacht zetten
- Referentie Edisonzending
- RL-16 inkomensgarantie-uitkering (IGU) - voorheen C131A of C131B
- RL-3 aanmaken