Een overlijden van een personeelslid kan enkel nog via een Personabericht worden gemeld.
De overlijdensdatum moet ingevuld worden op tabblad 'Personalia'.
Vroeger (via 'RL4 - Stopzetting Volledig Opdrachtenpakket') werden de opdrachten in het opdrachtenscherm automatisch stopgezet. Met het Personabericht is dit niet het geval. De opdrachten moeten bijgevolg manueel worden ingekort in het opdrachtenscherm.
De ingekorte opdracht(en) moet(en) niet worden doorgestuurd. AgODi zet zelf alles stop bij een Persona-overlijdensbericht.
Voor meer informatie hieromtrent kan u bij uw werkstation terecht.
Artikelen in deze sectie
- Mailen van Personaberichten
- Fietslease
- Voordelen Alle Aard (VAA) via Persona
- Afschaffing RL-11 + vervanging RL-10/RL-16/RL-17/RL-18 door Personabericht
- Personeelslid overleden
- Personeelslid met de naam in het rood
- Fiscale toestand partner registreren in Persona
- Ondertekenaar Personaberichten
- M-kaart
- Persona - Immatriculatie