Om rekeningen te kunnen opmaken voor personeelsleden volstaat het om een aantal zaken aan te vullen.
1. De layout
Bij het opmaken van de layout , via basisgegevens layouts, kiest u voor het item 'personeel'.
2. Aanmaken rekeninggroep
Ook bij het aanmaken van een rekeninggroep, via basisgegevens - rekeninggroep, kiest u voor 'personeel'
3. Aanrekenen
Voor het aanrekenen gaat u via rekening - aanrekenen en kiest u hier voor de correcte rekeninggroep onder het item 'personeel'.
Artikelen in deze sectie
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor externe leerlingen
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor nieuw ingeschreven leerlingen
- Rekeningen 2.0: Wijzigen doorgeboekte rekening/creditnota
- Rekeningen 2.0: Info over de inschrijving van de leerling opvragen bij het aanrekenen
- Rekeningen 2.0: Gemeenschappelijk overzicht vs detailoverzicht
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen per klas
- Rekeningen 2.0: Een nieuw artikel verschijnt niet bij het aanrekenen
- Rekeningen 2.0: Leerling ontbreekt bij het aanrekenen/crediteren
- Rekeningen 2.0: Betekenis van de kleur van de avatar bij het aanrekenen/afdrukken/doorboeken
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor personeelsleden