Om rekeningen te kunnen opmaken voor personeelsleden volstaat het om een aantal zaken aan te vullen.
1. De layout
Bij het opmaken van de layout , via Basisgegevens > Layouts, kies je voor het item 'Personeel'.
2. Aanmaken rekeninggroep
Ook bij het aanmaken van een rekeninggroep, via Basisgegevens > Rekeninggroep, kies je voor 'Personeel'
3. Aanrekenen
Voor het aanrekenen ga je naar 'Aanrekenen' en kies je hier voor de correcte rekeninggroep onder het item 'Personeel'.
Artikelen in deze sectie
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor externe leerlingen
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor nieuw ingeschreven leerlingen
- Rekeningen 2.0: Wijzigen doorgeboekte rekening/creditnota
- Rekeningen 2.0: Info over de inschrijving van de leerling opvragen bij het aanrekenen
- Rekeningen 2.0: Gemeenschappelijk overzicht vs detailoverzicht
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen per klas
- Rekeningen 2.0: Een nieuw artikel verschijnt niet bij het aanrekenen
- Rekeningen 2.0: Leerling ontbreekt bij het aanrekenen/crediteren
- Rekeningen 2.0: Betekenis van de kleur van de avatar bij het aanrekenen/afdrukken/doorboeken
- Rekeningen 2.0: Aanrekenen voor personeelsleden