Om een nieuwe rubriek aan te maken gaat u als volgt te werk:
- Ga via het tandwieltje rechtsboven naar 'Basisgegevens'.
Kies voor 'Artikelbeheer' en daarna voor 'Hoofdrubrieken'.
Klik op 'Hoofdrubriek toevoegen'. - Geef een code en omschrijving op voor de nieuwe rubriek.
Koppel de juiste boekhoudrubriek en klik op 'Opslaan'.
Indien de boekhoudrubriek die u wenst te koppelen niet verschijnt in de lijst, kunt u die zelf toevoegen via het tabblad 'Boekhoudrubrieken':
Indien uw boekhoudrubriek wel bestaat, maar u die een andere omschrijving wenst te geven, zal u contact moeten opnemen met de helpdesk aangezien dit enkel achterliggend kan worden aangepast.
Artikelen in deze sectie
- Rekeningen 2.0: Basisgegevens
- Rekeningen 2.0: Een nieuwe rubriek aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een nieuw artikel aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel kopiƫren/verwijderen
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel afdrukken
- Rekeningen 2.0: Een rekeninggroep aanmaken
- Rekeningen 2.0: Layouts
- Rekeningen 2.0: Werken met kortingen
- Rekeningen 2.0: Werken met filters