Om een nieuw artikel aan te maken gaat u als volgt te werk:
- Klik op het tandwieltje rechtsboven & kies 'Basisgegevens'.
Klik op 'Artikelbeheer' en daarna op 'Artikels'.
Kies linksboven voor 'Artikel toevoegen'. - Kies de juiste hoofdrubriek en geef een naam op voor het artikel.
Indien specifieke opties van toepassing zijn (zoals 'korting toegelaten') vink die dan aan.
Vergeet niet het artikel als 'eigen artikel' aan te vinken, of het zal niét worden aangeboden bij het aanrekenen.
Bevestig ten slotte met 'Opslaan'. - Indien gewenst kunt u ook nog een prijs toevoegen.
Ga hiervoor naar het tabblad 'Prijslijst' en klik linksboven op 'Prijs toevoegen'.
Geef in het volgende venstertje een prijs op en kies een prijstype.
Klik ten slotte op 'Opslaan'.
Artikelen in deze sectie
- Rekeningen 2.0: Basisgegevens
- Rekeningen 2.0: Een nieuwe rubriek aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een nieuw artikel aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel aanmaken
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel kopiëren/verwijderen
- Rekeningen 2.0: Een artikeltabel afdrukken
- Rekeningen 2.0: Een rekeninggroep aanmaken
- Rekeningen 2.0: Layouts
- Rekeningen 2.0: Werken met kortingen
- Rekeningen 2.0: Werken met filters