De status van de AccountID die gekoppeld is aan het adres in Informat in de EOLAccount-tabel, is niet correct in Exact. Moet steeds Status = C (klant) zijn, zoals bij een eerste doorboeking de klant door Informat wordt aangemaakt.
Mogelijk is er bij de migratie iets misgelopen en zijn niet de correcte AccountID’s van Exact gekoppeld aan de facturatieadressen (inhoud 99-bestanden).
Evt. koppeling adres-account wissen in EOLAccount-tabel en opnieuw doorboeken.
Artikelen in deze sectie
- Bestaat al bij Exact met boekstuknr: A, B
- De gekoppelde Exact-gebruiker in het Exact Dashboard is niet meer geldig. Contacteer Exact.
- The remote server returned an error: (400) Bad request
- AuthorizationRequiredException
- De klantenrekening van deze relatie is niet gelijk aan de rekening van het gebruikte verkoopdagboek
- Klant werd niet gevonden in Exact. Boek opnieuw door om de klant aan te maken.
- Ongeldig: Klant (Type)
- Grootboek {Code} niet gevonden in Exact
- Ongeldig: Grootboekrekeningtype
- Geblokkeerd: Grootboekrekening: […]