Zoeken Een aanvraag indienen
Aanmelden
Logo Logo
Categorieën
Een aanvraag indienen
Een aanvraag indienen Aanmelden
AuthorizationRequiredException AuthorizationRequiredException
  1. Informat support
  2. Rekeningen 2.0
  3. Koppelingen
  4. Exact
  5. Doorboeken naar Exact
  6. Correcties bij een status 'mislukt'

AuthorizationRequiredException

22 april 2021 07:51

Het refresh token voor deze configuratie is niet meer geldig: Stel de koppeling opnieuw in (via de juiste omgeving) in het Exact Dashboard.
- of -
Er is een onverwacht probleem opgetreden tijdens het doorboeken. Contacteer Informat op irekeningen@informat.be om de rekening opnieuw te kunnen doorboeken.

Artikelen in deze sectie

  • Bestaat al bij Exact met boekstuknr: A, B
  • De gekoppelde Exact-gebruiker in het Exact Dashboard is niet meer geldig. Contacteer Exact.
  • The remote server returned an error: (400) Bad request
  • AuthorizationRequiredException
  • De klantenrekening van deze relatie is niet gelijk aan de rekening van het gebruikte verkoopdagboek
  • Klant werd niet gevonden in Exact. Boek opnieuw door om de klant aan te maken.
  • Ongeldig: Klant (Type)
  • Grootboek {Code} niet gevonden in Exact
  • Ongeldig: Grootboekrekeningtype
  • Geblokkeerd: Grootboekrekening: […]