De rol van de beheerder
De beheerder staat in voor (het instellen van) de rechten van jouw gebruikersaccount en voor vragen i.v.m. de status van jouw account, of jouw wachtwoord.
De helpdesk kan jou omwille van de GDPR-wetgeving niet assisteren bij wachtwoordproblemen of jouw rechten aanpassen.
Zorg er dus voor dat je vóóraf al weet bij wie je terecht kan en noteer dit ergens (voor als je bijvoorbeeld op een gegeven moment op inactief komt te staan na foutieve aanmeldpogingen of indien je dringend nood hebt aan bijkomende rechten).
Jouw beheerder terugvinden
In ons nieuwe applicatieoverzicht klik je hiervoor op het profiel-icoon rechtsboven en vervolgens op 'Profiel'.
Vervolgens klik je op 'Jouw beheerder(s)' en daar vind je per applicatie en vestiging terug bij wie je terecht kan bij vragen over jouw account/rechten. Dit kunnen één of meerdere personen zijn.
Hoewel je dus altijd terecht kan op het applicatieoverzicht om deze info te raadplegen, doe je er goed aan om deze info te noteren. Inactieve gebruikers (door foutief wachtwoord) zullen immers het applicatieoverzicht niet kunnen bereiken.