Volgen

Leerling niet gesynchroniseerd/zichtbaar in Smartschool

Als een leerling dubbel in Informat is geraakt, niet gesynchroniseerd wordt met Smartschool of u merkt dat sommige gegevens niet juist zijn in Smartschool, dan kunt u dit probleem op 3 manieren oplossen door te hersynchroniseren. 

 

Noot: Het kan tijdens piekmomenten enkele uren duren vooraleer deze synchronisatie verwerkt wordt.

1. Voor 1 leerling de synchronisatie heruitvoeren: via personalia-scherm

2. Voor meerdere leerlingen: via menu Algemeen > Structuur

Stap 1: selecteer de juiste school

Stap 2: ga naar tabblad 'Smartschool'

Stap 3: naar Smartschoolgebruikers

Stap 4: filter op wat u maar wenst

Stap 5: versturen naar Smartschool

3. Voor alle leerlingen: via menu Algemeen > Structuur

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen