Op basis van de betalingstermijn die u aan uw rekeninggroep heeft gekoppeld zal er op de afdruk van de rekening een standaardmelding verschijnen:
Indien u die liever niét ziet verschijnen en u liever een eigen melding opgeeft via de opmerking boven- of onderaan, kunt u deze als volgt uitschakelen:
- Ga via het tandwieltje rechtsboven naar de Basisgegevens en kies daarna voor Instellingen > Instellingen drukwerk.
- Klik op 'Wijzigen' rechtsboven.
Vink daarna 'Betalingstermijn' uit en bevestig met 'Opslaan'.
Hoe u uw eigen melding kunt instellen kunt u nalezen in Een tekst op de rekening/creditnota vermelden. Deze eigen melding houdt géén rekening meer met de betalingstermijn die aan uw rekeninggroep is gekoppeld en wordt dan ook best op het niveau van de rekeninggroep ingesteld & niet algemeen voor alle rekeninggroepen.
Artikelen in deze sectie
- Rekeningen 2.0: de rekeningen afdrukken met logo
- Rekeningen 2.0 WEB ONLY: Exports na downloaden onmiddellijk openen
- Rekeningen 2.0: Problemen met afdrukken
- Rekeningen 2.0: Melding 'Layout niet gekoppeld aan rekeninggroep'
- Rekeningen 2.0: Persoon ontbreekt bij het afdrukken/mailen van een rekening/creditnota
- Rekeningen 2.0: Filter 'niet-afgedrukt'
- Rekeningen 2.0: Rekeningen afdrukken/mailen met openstaande
- Rekeningen 2.0: Starten met het mailen van rekeningen/rappels/kinderopvangattesten
- Rekeningen 2.0: E-mail bodytekst rekeningen / rappel / kinderopvangattesten
- Rekeningen 2.0: Overzicht van de e-mailadressen waarnaar de rekeningen worden gemaild.