Recentelijk zijn we overgestapt naar een performanter, beter, en veiliger mailingsysteem. Dit houdt in dat alle domeinnamen voortaan gevalideerd dienen te worden alvorens je opnieuw vanuit je eigen domeinnaam mails kan versturen.
Valideer je je domeinna(a)m(en) niet dan worden de mails standaard vanuit het e-mailadres noreply@informatsoftware.be verstuurd.
Klik hier voor meer informatie over het valideren van je domeinnaam.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?