Daar de mails nog steeds verstuurd worden, weliswaar uit een noreply@informatsoftware.be e-mailadres, is de impact voor de e-mailontvangers zeer minimaal.
Als school kan je dus nog perfect mails blijven uitsturen zoals voorheen, enkel worden deze uit een ander e-mailadres verstuurd tot de validatie is afgerond.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam?
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?