Wat indien een gebruiker geen RRNR maar enkel een BIS nummer heeft? Niet-Belgen beschikken niet over een rijksregisternummer. Niet-Belgen die in België werken kregen een BIS-nummer van de overheid. Voor deze gebruikers geeft u het BIS-nummer in. Indien deze gebruikers zich nog nooit hebben aangemeld bij de Vlaamse Overheid zullen zij de procedure van de Vlaamse Overheid moeten volgen om hun digitale sleutel te activeren. Als deze gebruikers ondersteuning nodig hebben, kan u hen volgende link bezorgen: https://www.vlaanderen.be/aanmelden-bij-de-overheid-mijn-digitale-sleutels/digitale-sleutels-voor-niet-belgen
Artikelen in deze sectie
- Delen van een gebruikersnaam met je collega kan na activatie 2FA niet meer!
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Een beheerdersaccount delen - Uitbreiding via impersonatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Mijn inlog sessietijd is verlopen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam