Wanneer je een domein wil toevoegen en je krijgt onderstaande melding, dan wil dit zeggen dat een andere beheerder dit domein reeds heeft aangemaakt.
Een domeinnaam kan slechts 1x gevalideerd worden. Wanneer je ook mails vanuit een reeds gevalideerde domeinnaam wil versturen, dan kan je hiervoor via de knop 'Toegangsverzoek sturen' toegang aanvragen. Wanneer je dit doet ontvangt de beheerder van deze domeinnaam een bericht. Van zodra hij het toegangsverzoek inwilligt, zal je ook vanuit deze domeinnaam mails kunnen versturen.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam?
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?