Wanneer een ouder antwoordt op de mail die hij/zij van jou als school ontvangen heeft - dus door op de optie beantwoorden te klikken - dan zal het antwoord altijd verstuurd worden naar het ingestelde adres bij iSchoolcommunicatie.
Wanneer het een mail van een rekening betreft, dan wordt het antwoord naar het verzendadres van iRekeningen gestuurd dat ingesteld werd binnen de rekeningen onder de layout instellingen (Basisgegevens - Layout documenten)
Wanneer een ouder rechtstreeks mailt naar het adres noreply@informatsoftware.be dan zal de mail niet afgeleverd worden.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam?
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?