Wanneer u er voor kiest om geen wijzigingen aan uw DNS-instellingen te doen, dan zullen alle e-mailberichten die je rechtstreeks vanuit de Informatapplicaties verstuurt (rekeningen, berichten via iSchoolcommunicatie, iPersoneel en de leerlingenadministratie) steeds vanuit het e-mailadres noreply@informatsoftware.be verstuurd worden.
De mails worden dus wel nog perfect verstuurd, enkel niet (meer) vanuit het e-mailadres van jouw school.
Dit is enkel van toepassing voor mails die vanuit de Informatapplicaties verstuurd worden. Alle mails die je via andere externe applicaties verstuurt (bv. Outlook) zijn hier niet door geïmpacteerd.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?