Wanneer je mails vanuit een publieke domeinnaam (= domeinnaam waarvan jij als school geen eigenaar bent) verstuurt, dan worden deze steeds vanuit de domeinnaam noreply@informatsoftware.be verstuurd.
Gezien dit een publieke domeinnaam is, ben je niet in de mogelijkheid om de nodige DNS-instellingen te doen. Vandaar dat de afzender standaard ingesteld wordt als noreply@informatsoftware.be.
Als je dit niet wil, dan raden we je aan om voor je school een eigen domeinnaam te registreren.
Artikelen in deze sectie
- Hoe valideer ik mijn domeinnaam?
- Mijn school heeft een @telenet.be/@hotmail.com/@gmail.com e-mailadres
- Mails worden vanuit noreply@informatsoftware.be verstuurd en niet meer uit mijn eigen domein
- Welke impact heeft dit voor de ouders/leerlingen/personeelsleden naar wie we als school mails uitsturen?
- Hoe lang duurt een domeinvalidatie?
- Wat wordt er precies met een domein bedoeld?
- Onze school heeft 1 domeinnaam, maar meerdere instellingsnummers en/of beheerders
- Melding domein reeds aangemaakt
- Wie kan een domeinnaam valideren?
- Wat gebeurt er wanneer een ouder antwoordt op het adres noreply@informatsoftware.be?