Indien je problemen ondervindt bij het inloggen via tweestapsverificatie kan het volledig resetten van de 2 FA-instellingen een oplossing bieden.
Om dit te doen surf je naar deze link en vervolgens probeer je opnieuw via tweestapsverificatie in te loggen
https://start.informatsoftware.be/informat/informat.web/reset
Artikelen in deze sectie
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam
- Wat doet de knop 'Vertrouw deze computer voor 14 dagen'?
- Wat gebeurt er wanneer een gebruikersnaam geen rijksregisternummer heeft?
- Een rijksregisternummer koppelen aan een persoon / gebruikersnaam