Indien je je account met een collega deelt, dan zal dit na activatie van 2FA niet meer mogelijk zijn!!
Neem contact op met je beheerder. Hij/zij dient per persoon een account aan te maken en hier de nodige rechten aan toe te kennen. Via 2FA zal je enkel met een persoonlijke account kunnen inloggen.
Het instellen van rechten kan omwille van privacyredenen niet door Informat gebeuren.
Weet je niet wie je beheerder is dan kan je dit opzoeken via je profiel. Meer info in dit artikel.
Artikelen in deze sectie
- Delen van een gebruikersnaam met je collega kan na activatie 2FA niet meer!
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Een beheerdersaccount delen - Uitbreiding via impersonatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Mijn inlog sessietijd is verlopen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam