Ga na of de persoon die aan uw gebruikersnaam gekoppeld is correct is. Indien hier een andere persoon aan gekoppeld is dan zal u NIET meer kunnen inloggen.
Om na te gaan welke persoon er aan uw account gekoppeld is klikt u op het applicatieoverzicht op de knop 'profiel'.
Indien blijkt dat de persoon niet correct is, contacteer dan uw beheerder.
Artikelen in deze sectie
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Een beheerdersaccount delen - Uitbreiding via impersonatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam
- Wat doet de knop 'Vertrouw deze computer voor 14 dagen'?
- Wat gebeurt er wanneer een gebruikersnaam geen rijksregisternummer heeft?