Indien de gekozen aanmeldprocedure van de overheid bv. itsme niet reageert dan kan je steeds een andere manier van aanmelden gebruiken, bv. eID.
We raden je aan om op regelmatige tijdstippen een alternatieve methode te gebruiken. Op deze manier kan je bij problemen hierop terugvallen.
Wanneer je problemen blijft ondervinden om in te loggen via de tweestapsverificatie, neem dan contact op met de Vlaamse overheid.
Artikelen in deze sectie
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam
- Wat doet de knop 'Vertrouw deze computer voor 14 dagen'?
- Wat gebeurt er wanneer een gebruikersnaam geen rijksregisternummer heeft?
- Een rijksregisternummer koppelen aan een persoon / gebruikersnaam