Indien de gekozen aanmeldprocedure van de overheid bv. itsme niet reageert dan kan je steeds een andere manier van aanmelden gebruiken, bv. eID.
We raden je aan om op regelmatige tijdstippen een alternatieve methode te gebruiken. Op deze manier kan je bij problemen hierop terugvallen.
Wanneer je problemen blijft ondervinden neem dan contact op met de Vlaamse overheid. https://vlaanderen.be
Artikelen in deze sectie
- Delen van een gebruikersnaam met je collega kan na activatie 2FA niet meer!
- Tips voor beheerders bij de activatie van tweestapsverificatie
- Een beheerdersaccount delen - Uitbreiding via impersonatie
- Voor welke applicaties wordt tweestapsverificatie verplicht en voor welke niet?
- Een gebruiker heeft geen RRNR maar enkel een BIS nummer
- Mijn inlog sessietijd is verlopen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen
- Inloggen via tweestapsverificatie resetten
- Het lukt niet om aan te melden via tweestapsverificatie
- Tweestapsverificatie: Welke mogelijkheden worden er aangeboden?
- Instructiefilm: 2FA inloggen via gebruikersnaam