Fout bij afhalen zending - iPersoneel Fout bij afhalen zending - iPersoneel

Fout bij afhalen zending - iPersoneel

Als u een zending naar het werkstation doorstuurt, krijgt u altijd een terugzending. Die zendingen worden dan opgehaald en kunnen vervolgens geverifieerd worden. 

Indien er bij de status van de zendingen 'Fout (afhalen)' staat, dan is er bij het binnentrekken van deze terugzending iets foutgelopen. De zending is wél goed doorgestuurd naar het werkstation.

mceclip1.png

Om deze terugzendingen opnieuw binnen te trekken, klikt u bij Zendingen versturen en ontvangen op het tabblad 'Ontvangen' (1). Vervolgens haalt u de zendingen opnieuw op (2) en zullen die verschijnen als een te verifiëren zending (3). Als ze niet verschijnen, vernieuwt u best eens het scherm en filtert u op status 'Te verifiëren', een minuutje na het ophalen.

mceclip3.png

Als dit gelukt is, zal ook de fout bij het afhalen van de zending verdwenen zijn.