Als u een zending naar het werkstation doorstuurt, krijgt u altijd een terugzending. Die zendingen worden dan opgehaald en kunnen vervolgens geverifieerd worden.
Indien er bij de status van de zendingen 'Fout (afhalen)' staat, dan is er bij het binnentrekken van deze terugzending iets foutgelopen. De zending is wél goed doorgestuurd naar het werkstation.
Om deze terugzendingen opnieuw binnen te trekken, klikt u bij Zendingen versturen en ontvangen op het tabblad 'Ontvangen' (1). Vervolgens haalt u de zendingen opnieuw op (2) en zullen die verschijnen als een te verifiëren zending (3). Als ze niet verschijnen, vernieuwt u best eens het scherm en filtert u op status 'Te verifiëren', een minuutje na het ophalen.
Als dit gelukt is, zal ook de fout bij het afhalen van de zending verdwenen zijn.
Artikelen in deze sectie
- Afkortingen en codes in de hoofding van de Edison- (RL's) en PERS-documenten.
- Fout bij afhalen zending - iPersoneel
- Foutieve zending van een RL-1 corrigeren.
- Handleiding en video: verzenden/ontvangen WebEDISON
- Historiek/overzicht Edison zendingen
- Kinderen ten laste doorgeven
- Meer dan drie RL 1's tegelijk in wacht zetten
- Ophalen immatriculatienummer (= stamnummer) van een personeelslid
- Overdracht van leraarsuren, voltijdsequivalenten en punten in het volwassenenonderwijs
- Referentie Edisonzending