Stuur hiervoor een mail naar info@informat.be met vermelding van volgende gegevens:
- gebruikersnaam waarmee u inlogt in Informat;
- instellingsnummer;
- adres(sen) van de nieuwe school/vestigingsplaats(en);
- (e-mailadres van de) Informatbeheerder.
Gaat het om een afsplitsing van een bestaande school, vermeldt dan het instellingsnummer van deze school.
Indien u over documenten van AgoDi beschikt, mag u deze ook in bijlage bezorgen.
Op basis hiervan activeren wij de nieuwe school en/of vestiging(en) voor de beheerder, zodat deze de nodige rechten kan toekennen aan de gebruiker(s).
U doet er bijgevolg goed aan steeds de beheerder in CC te zetten.
Artikelen in deze sectie
- Gegevenslijst voor fotograaf (SO)
- GOK-formulier kan niet ingevuld worden (SO)
- GOK-gegevens wijzigen (SO)
- Leerlingenzendingen naar Edison vanuit Informat
- Melding: 'U heeft geen klasbegeleidingsrechten ...'
- Nieuwe school/vestiging activeren
- Tijdelijk onderwijs aan huis (TOAH) melden
- Tijdelijk onderwijs aan huis van een leerling annuleren