Volgen

Doorboeking naar Exact is fataal

Een fatale fout bij het doorboeken naar Exact komt meestal voor bij een onderbreking van de verbinding met de server/het internet. Het systeem zal zelf proberen om een fatale doorboeking opnieuw door te boeken.

Indien de status van de doorboeking na  24u na doorboeken nog steeds op 'fataal' staat, dient u het volgende te ondernemen:

 

1. Controleer of de rekening terug te vinden is in Exact. Zo ja: dan dient u deze doorboeking te verwijderen.

2. Contacteer Informat met uw gebruikersnaam, toegangsgroep in iRekeningen en rekeninggroep waar de fatale fout zich voordoet. Wij passen de status van de doorboeking aan naar 'mislukt', zodat u deze opnieuw kan doorboeken.

 

 

De status van de doorboeking van de rekeningen kan u altijd zelf opvolgen via het menu-item Rekeningen > Doorboeken > Overzicht boekingen.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen