Bij wijziging van de schoolstructuur:
* nieuw instellingsnummer;
* adreswijziging bestaande vestiging;
* bijkomende vestiging(en).
Stuur dan een mail naar info@informat.be met vermelding van volgende gegevens:
- gebruikersnaam waarmee u inlogt in Informat;
- instellingsnummer;
- adres van de nieuwe school/vestiging(en).
Gaat het om een afsplitsing van een bestaande school, vermeldt dan het instellingsnummer van deze school.
Indien u over documenten van AgoDi beschikt, mag u deze ook in bijlage bezorgen.
Op basis hiervan activeren wij de nieuwe school en/of vestiging(en) voor de beheerder, zodat deze de nodige rechten kan toekennen aan de gebruiker(s).
U doet er bijgevolg goed aan steeds de beheerder in CC te zetten.
Artikelen in deze sectie
- Draaiboek nieuw schooljaar
- E-learning: Deliberaties basisonderwijs + einde schooljaar
- Koppeling met Smartschool initialiseren
- Attest of Getuigschrift basisonderwijs in buitengewoon onderwijs afdrukken
- Attest voor leerlingen die het getuigschrift basisonderwijs niet behalen
- Checklist huidig/volgend schooljaar (BO)
- Getuigschrift basisonderwijs afdrukken
- Instappers naar volgend schooljaar overzetten
- Leerling ingeschreven maar deze geeft aan op 1 september op een andere school te starten.
- Leerling staat niet in de lijst om over te zetten via nieuwe bestemming