Volgen

Problemen bij ophalen van een eenheid uit iRegistratie

Er is wellicht geen prijs ingegeven voor die bepaalde eenheid. Registraties van eenheden zonder prijzen kunnen nooit in iRekeningen worden opgehaald.

U kunt het probleem oplossen in 2 stappen:

  1. U voorziet de eenheid van een prijs in iRegistratie
    Basisgegevens – Registratie eenheden
    U geeft een prijs in en bevestigt met het groene vinkje


  2. U herberekent de registraties in iRegistratie
    Facturatie – Registraties herberekenen
    U kiest de correcte periode en eenheid en klikt op de groene pijl

    In het volgende schermpje zullen de registraties die kunnen herberekend worden in het rood staan. U klikt op ‘selecteer alle afwijkende registraties’ en daarna op ‘Herbereken geselecteerde registraties’.

    De melding ‘Herberekening uitgevoerd’ verschijnt kort op het scherm.

    U kunt de registraties nu ophalen in iRekeningen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen