Volgen

Nieuwe prijs registratie-eenheid verschijnt niet op rekening

Wanneer na het ophalen van registraties uit iRegistratie blijkt dat de oude prijzen nog toegepast werden, dan werd de prijsaanpassing niet doorgevoerd in iRegistratie.

Om dit op te lossen gaat u als volgt te werk:

1. U verplaatst alle opgehaalde registraties in de rekeninggroep terug naar iRegistratie. Dit kan u doen via volgend stappenplan:

Registraties verwijderen uit rekening

2. U controleert in iRegistratie of de nieuwe prijs wel toegevoegd werd en past deze eventueel aan. Daarna past u deze nieuwe prijs toe op alle teruggeplaatste registraties. Dit kan u doen via volgend stappenplan

Prijzen van eenheden aanpassen

3. U haalt de aangepaste registraties opnieuw op naar iRekening. Dit kan u doen via volgend stappenplan:

Gegevens ophalen uit iRegistratie

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen